Odpowiedzi

2009-10-31T07:47:21+01:00
Balladyna chciała jak najszybciej nazbierać pełen dzban malin była gotowa do wszystkiego aby wyprzedić swoją siostrę i wyjść za mąż za księcia. Była bardzo leniwa a gdy widziała że siostrze szybcij napełnia sie dzban ogarniała ją złość to posunęło ją do zamordowania.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T08:55:52+01:00
Balladyna chciała być pierwsza. Zrobiła by wszystko aby ożenić się z księciem.
Nie chciało jej się zbierać malin.Wiec z zimną krwią zabiła własną siostrę.
A następnie zebrała jej maliny i poszła do księcia.
Balladyna w tym utworze wykazała się:
-bezmyślnością
-lenistwem
-podłością