Odpowiedzi

2010-03-22T18:17:07+01:00
Nie, ponieważ każdy ma prawo marzyć. Dzięki marzeniom możemy przenieść sie do innego świata i oderwać sie od szarej rzeczywistości.
10 2 10
2010-03-22T18:17:09+01:00
Ja uważam że nie, ponieważ karzdy może marzyć nie tylko zakochany :P:>
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:18:17+01:00
Marzenia nie są potrzebne tylko zakochanym. Marzenia potrzebne są dla każdego z nas ,są pewnego rodzaju motywacją ,by dążyć do celu. Z pewnością są potrzebne do jej realizacji. Jednakże marzenia są potrzebne także zakochanym. Dzięki wiarę w realizację marzeń w końcu się spełni. Także dzięki marzeń możemy w końcu oderwać się od szarej rzeczywistości przytłaczającej nas co dzień.
6 3 6