Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:18:36+01:00
Dzisiaj nie ma matematyki.
Od jutra nie ma egzaminów końcowych.

Wczoraj nie było Patryka w szkole.
Nie było w sklepie jabłek.

Pani zapytała kogo nie będzie jutro w szkole.
Myślę, że źle nie będzie .
2 5 2
2010-03-22T18:22:06+01:00
Nie mam wystarczająco dużo czasu aby przyjść do ciebie.
Kuba nie ma pracy domowej wiec musi zostać po lekcjach.

Nie było mnie w szkole gdy omawialiśmy lekturę.
Nie było sprawdzianu bo pani zachorowała.

Zosia nie będzie na spotkaniu bo jedzie do dentysty.
Nie będe jutro w domu bo jade do cioci
4 5 4
2010-03-22T18:25:02+01:00
Dzisiaj nie ma języka niemieckiego.
Jutro nie ma kartkówki z chemii.

Wczoraj nie było Ani w szkole.
Dziś nie było w sklepie pomarańczy.

Pani zapytała kogo nie będzie jutro na wycieczce.
Mam nadzieję, że nie będzie tak źle.


''
4 4 4