Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:21:32+01:00
Present simple:
-Czynności powtarzające się
-rozkłady zajęć itp.
-Stany trwałe np Mieszkam w Polsce
-Prawa natury
Present Conntinous:
Czynności dziejące się w tej chwili
Past Simple:
-Czynności które działy się w określonym czasie w przeszłości
2010-03-22T18:22:48+01:00
Present simple :
-używamy do wyrażania czynności , która się powtarza regularnie,
-dla wyrażania czynności , która na dzień dzisiejszy jest stała,


Present Continuous :
-gdy mówimy o jakiejś czynności , która odbywa się teraz ,
-odnosi sie do czynności trwającej przez dłuższy czas a nie koniecznie w chwili mówienia ,


Past Simple :
-używamy go do czasowników regularnych i dodajemy końcówke ,,ed,, lub ,,t,,