Odpowiedzi

2010-03-22T18:18:55+01:00
Gdyby nie tragiczna smierć głównych bohaterów ta opowieść mogłaby się skończyć duzo kolorowiej iromantyczniej. Romeo i Julia ujawinili by swoją miłość swoim rodziną. Ona byłaby przez nie zaakceptowana. Wzieliby oni jeszcze jeden ślub tym razem taki ze świadkami i gośmi. Mieliby również 3 ślicznych i wspaniałych dzieci. Żyli by razem w 5 długo i szczęśliwie.

ProszĘ ;**
1 5 1
2010-03-22T18:19:46+01:00
Julia i romeo powiedzieli by swoim rodzicom, rodzinie i znajomym że wzieli potajemnie ślub. z tej okazji wystawiono by ucztę. po kilku latach małżeństwo doczekało by się potomkow i wszyscy żyli by długo i szczęśliwie ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:20:53+01:00
Gdyby nie doszło do tej fatalnej pomyłki ich losy potoczyły by się zupełnie inaczej.Mogliby sprzeciwić swoim rodzinom.Pobrać się i wyjechać gdzieś.Julia urodziła by Romeowi dzieci.Razem żyliby długo i szczęśliwie nie zważając na trudy życia
1 5 1