Odpowiedzi

2010-03-22T18:21:52+01:00
1. Zwiedzanie "Łazienki Królewskie"
2. Czas wolny
3.Zwiedzanie "Pałac Wilanów"
4.Zwiedzanie "Zamek Królewski"
2 5 2
2010-03-22T18:22:32+01:00
Plan :
1. Syrenka przewodnik Warszawy
2.Podziw Pałacu Kultury
3.Potem Tramwajem Jdziemy
4.Obejrzenie Lazienek Na Wodzie
5.jazda rowerem z Parawanem
6.chodzenie Po starym Rynku i kupowanie pamiatek
7.Wycieczka zakończyła się wspólna fotografia z prezydentem Polski
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:27:17+01:00
Przyjazd do Warszawy 8:00

- zwiedzanie Muzeum ks. Jerzego Popiełuszki przy kościele św. Stanisława na Żoliborzu;

- zwiedzanie starego miasta miedzy innymi Kolumna Zygmuntowska, kościół św. Anny;

przerwa na posiłek, czas wolny;
- zwiedzanie sejmu i senatu;

Przewidziany powrót ok. godz. 21:00

koszt to 50zł - tyle kosztuje autokar za jedna osobę, pierwsza wpłata 20.04.2010r.
5 3 5