Odpowiedzi

2010-03-22T18:26:26+01:00
A)0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=0,1
x=1
b)0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=0,31/:0,25
x=1,24
c)2(2x-8)+2*x=28
4x-16+2x=28
6x=28+16
4x=44/:4
x=11
d)½*4*(2+2x-4+x+x)=44
2(-2+4x)=44
-4+8x=44
8x=44+4
8x=48/:8
x=6
2010-03-22T18:27:58+01:00
A)0,1x+0,2=-0,3|*10
x+2=3
x=3-2
x=1
b)|*100
25x+40=35
25x=-5
x=-0,2
c)2*(2x-8)+2*(x)=28
4x-16+2x=28
6x=28+16
6x=44
x=7 1/3
d)1/2*4*(2+2x-4+x+x)=44
1/2*4*(4x-2)=44
2*(4x-2)=44
8x-4=44
8x=48
x=6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:31:32+01:00
A) 0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x=-0,5/0,1
x=-5
b) 0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,05
x=-0,05/0,25
x=0,2
c) 2*(2x-8)+2*(x)=28
4x-16+2x=28
6x=28+16
6x=44
x=7,3333333333
d) 1/2*4*(2+2x-4+x+x)=44
2*(2+2x-4+x+x)=44
4+4x-8+2x+2x=44
8x=44-4+8
8x=48
x=6