Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:52:58+01:00
"Pater Noster"

Pater noster, qui es in caelis:

Sanctificetur nomen tuum,

Adveniat regnum tuum,

Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra,

Panem nostrum quotidianum

Da nobis hodie, et dimitte nobis debita nostra,

Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris,

Et ne nos inducas in tentationem,

Sed libera nos a malo.
2009-10-28T18:40:44+01:00
Pater Noster-Ojcze nasz

Pater noster, qui es in caelis, Ojcze nasz, któryś jest w niebie,

sanctificetur nomen tuum. swięć sie Imie Twoje.

Adveniat regnum tuum. Fiat Przyjdz krolestwo Twoje,

voluntas tua, sicut in caelo Badz wola Twoja, jako w niebie

et in terra. tak i na ziemi:

R.] Panem nostrum quotidianum da R.] Chleba naszego powszedniego

nobis hodie. Et dimitte nobis daj nam dzisiaj. I odpusc nam

debita nostra, sicut et nos nasze winy, jako i my odpuszczamy

dimittimus debitoribus nostris. naszym winowajcom.

Et ne nos inducas in tentationem: I nie wodz nas na pokuszenie,

sed libera nos a malo. Amen. ale nas zbaw ode zlego.Amen.

skopiowałam z internetu :) Sorki, nie zgłąszaj spamu, nie umiem łaciny