Odpowiedzi

2010-03-22T18:36:35+01:00
Siarczek sodu Na2S
chlorek żelaza(III) FeCl3
siarczan(IV) potasu K2SO3
chlorek miedzi(II) CuCl2
węglan wapnia CaCO3
fosforan(V) sodu Na3PO4
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T18:36:48+01:00
Siarczek sodu-Na2S
chlorek żelaza3 FeCl3
siarczan4 potasu K2SO3
chlorek miedzi2 CuCl2
węglan wapnia CaCO3
siarczan6 amonu (NH4)2SO4
fosforan5 sodu Na3PO4

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:38:31+01:00
Siarczek sodu-Na2S
chlorek żelaza3 FeCl3
siarczan4 potasu K2SO3
chlorek miedzi2 CuCl2
węglan wapnia CaCO3
siarczan6 amonu (NH4)2SO4 (nie wiem czy dobrze)
fosforan5 sodu Na3PO4
1 5 1