Odpowiedzi

2010-03-22T18:29:26+01:00
Dziecko wtedy może zachorować na rózne choroby umysłowe lub związane z inwalidztwemnp: paraliż
2010-03-22T18:29:41+01:00
Kłopoty w szkole
kłopoty z rodzicami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:30:02+01:00
Podam to w punktach:
1.Zawala nauke.
2.wyrzucają ją ze szkoły.
3.Cłopak z którym będzie miała dziecko rzuca ją.
4.Zostaje odrzucona przez koleżanki.
5.Rodzice wstydząc się jej wyrzucają ją z domu.