Odpowiedzi

2010-03-22T18:30:56+01:00
Http://cytaty.eu/motyw/smutek.html
1 2 1
2010-03-22T18:33:02+01:00
* Gdy jest bardzo smutno, to kocha się zachody słońca.
— Antoine de Saint-Exupéry
Mały Książę

* Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu.
— Gabriel García Márquez

* Smutek jest jak pochód - przechodzi.
— Edward Stachura

* Ludzie weseli popełniają więcej głupstw niż smutni. Ale smutni popełniają większe głupstwa niż weseli.
— Ewald von Kleist

* Nie byłoby radości bez smutku.
— Kornel Makuszyński
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:36:51+01:00
Ludzie weseli popełniają więcej głupstw niż ludzie smutni.Ale smutni popełniająwiększe głupstwa niż weseli.

Szczęście robi dobrze ciału,ale smutek rozwija siłę umysłu.

Ze smutnych historii powstają najlepsze książki.

Nie byłoby smutku bez radości.

Nawet w szczęściu ludzkim jest coś smutnego.
4 3 4