Odpowiedzi

2010-03-22T18:36:29+01:00
90°:2=45°
h=10
a-promień
t-tworząca stożka
tg45°=a/h
1=a/10
a=10

a²+h²=t²
10²+10²=t²
t²=100+100
t²=200
t=10√2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:37:27+01:00
90°:2=45°
h=10
a-promień
t-tworząca stożka
tg45°=a/h
1=a/10
a=10
a²+h²=t²
10²+10²=t²
t²=100+100
t²=200
t=10√2

Licze na najlepsze:).
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T18:38:46+01:00
Dane:
90°:2=45°
h=10
Szukane:
a-promień
t-tworząca stożka
Rozwiązanie:
tg45°=a/h
1=a/10
a=10
a²+h²=t²
10²+10²=t²
t²=100+100
t²=200
t=10√2