Jak wyobrażam sobie szkołę w przyszłości? Proszę o poprawne gramatycznie tłumaczenie i jak najszybszą odpowiedź. Inne propozycje + tłumaczenie mile widziane ;)

Szkoła w przyszłości będzie nowoczesna. Każdy uczeń będzie posiadał własny komputer. Klasy zostaną zaopatrzone w nowe interaktywne tablice, klimatyzację oraz będą lepiej oświetlone. Szkoła przyszłości będzie doskonale zabezpieczona przed niebezpieczeństwami. (Uczniowie będą mogli szybciej się przemieszczać dzięki zainstalowaniu ruchomych schodów.) Nauczyciele będą uprzejmi i zawsze uśmiechnięci. Możliwe,że będziemy posługiwać się kartami magnetycznymi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:51:55+01:00
Szkoła w przyszłości będzie nowoczesna. Każdy uczeń będzie posiadał własny komputer
. Klasy zostaną zaopatrzone w nowe interaktywne tablice, klimatyzację oraz będą lepiej oświetlone. Szkoła przyszłości będzie doskonale
zabezpieczona przed niebezpieczeństwami. (Uczniowie będą mogli szybciej się przemieszczać dzięki zainstalowaniu ruchomych schodów.) Nauczyciele będą uprzejmi i zawsze uśmiechnięci. Możliwe,że będziemy posługiwać się kartami
magnetycznymi.
. Każdy uczeń nie bedzie musiał nosić książek i zeszytów podnieważ będzie miał zwojego mini laptopa, w którym będą zawarte ćwiczenia i teksty z różnych przedmiotów. Sala gimnastyczna będzie duża i wielofunkcyjna. Zostaną kupione nowoczesne stoły do tenisa stołowego. Na dworze będą dwa boiska sportowe. Jedno do piłki nożnej trawiastej a drugie do piłki ręcznej i koszykówki. Zostanie także wybudowane boisko do tenisa ziemnego



Schule in der Zukunft wird modern. Jeder Teilnehmer erhält für ihre eigenen Computer haben
. Der Unterricht wird mit einem neuen, interaktiven Tafeln, Klimaanlage und Beleuchtung versehen sein wird besser sein. Schule der Zukunft wird ganz
Schutz vor Gefahren. (Die Studierenden können, um schnell durch die Installation von Rolltreppen zu bewegen.) Lehrer werden höflich und immer lächelnd. Es ist möglich, dass wir die Karten verwendet werden
magnetisch.
. Jeder Student muss nicht Bücher und Hefte podnieważ tragen wird Mini zwojego-Laptop, das in den Übungen und Texte zu verschiedenen Themen enthalten sein werden. Turnhalle ist groß und vielseitig. Will erworben werden modernen Tischtennis. Am Hof werden zwei Sportplätze. Ein Rasen-Fußballplätze und eine für Handball und Basketball. Wird auch gebaut werden, ein Spielplatz für Tennis
> zamień
12 3 12
2009-10-28T18:35:19+01:00
Schule in der Zukunft wird modern. Jeder Teilnehmer erhält für ihre eigenen Computer. Der Unterricht wird mit einem neuen, interaktiven Tafeln, Klimaanlage und Beleuchtung versehen sein wird besser sein. Schule der Zukunft wird auch vor Gefahren geschützt werden. (Die Studierenden können, um schnell durch die Installation von Rolltreppen zu bewegen.) Lehrer werden höflich und immer lächelnd. Es ist möglich, dass wir Magnetkarten verwendet.
3 5 3