Odpowiedzi

2010-03-22T18:39:46+01:00
1.Zjawiskiem nadprzyrodzonym
2.Człowiekiem, jednym z wielu
3.Zależy jaką wiarę wyznajemy i czy wierzymy w Boga :)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:41:02+01:00
1.Bóg to Ojciec, stwórca wszystkiego, przyjaciel, władca nieba i ziemi
2.Jestem dla Boga dzieckiem, które bardzo kocha. Wszyscy ludzie to jego dzieci.
3.Bóg jest dla mnie niepojętą świętą osobą, która powinna być wzorcem dla każdego z Nas. Jest Ojcem Syna Bożego, jak i również naszym Ojcem.
2010-03-22T18:47:21+01:00
1. bóg jest stworcą calego swiata powoląl swiat do istnienia z niczego.

2.Dla Boga jestesmy wszystkim .Bóg tak nas kocha ze oddal swoje zycie za nasze grzechy

3.Bóg jest dla mnie istotą dobrą dla człowieka. Stanowi On dla nas oparcie w trudnej podróży przez nasze życie.