Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:47:08+01:00
Państwo wyspiarskie – państwo w całości położone na pojedynczej wyspie lub grupie wysp i nie posiadające żadnego terytorium na stałym lądzie kontynentalnym.

np:
Japonia - Tokio
Kuba - Hawana
Filipiny - Manila
W.Brytania - Londyn
Islandia - Reykjavík
Madagaskar - Antananarywa
Indonezja - Dżakarta

Mam nadzieje ze starczy :]
2 3 2
2010-03-22T18:48:48+01:00
Japonia - Tokio
Kuba - Hawana
Filipiny - Manila
Islandia - Rejkjawik
Wielka Brytania - Londyn
Madagaskar- Antananarywa
Indonezja - Dżakarta
Cypr- Nikozja
Bahamy - Nassau
Irlandia - Dublin
Walia- Cardiff
Szkocja- Edynburg

Proszę bardzo .
2 2 2