Pilne!!
Pomóżcie przetłumaczyć zdania na angielski
- W tej zupie pływa włos
- Przepraszamy, w takim razie podamy coś na koszt firmy
-Ta zupa jest zimna
- Zaraz podgrzejemy
- nareszcie
- po chwili
- Najgorsza restauracja w mieście

Z góry wieeeeelkie dzięki :):):):)

2

Odpowiedzi

2010-03-22T18:44:45+01:00
This soup is flying hair
Sorry, in that case we give something to the company's expense
This soup is cold
Immediately heated
finally
after a while
The worst restaurant in town
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:54:23+01:00
W tej zupie pływa włos
- this soup is flying hair .
Przepraszamy, w takim razie podamy coś na koszt firmy
- sorry, in that case we give something to the company's expense .
Ta zupa jest zimna
- this soup is cold .
Zaraz podgrzejemy
- immediately heated .
Nareszcie
- finally
Po chwili
- after a while
Najgorsza restauracja w mieście
- the worst restaurant in town .

Proszeee . i oo naaaj teez , < 33 .
1 5 1