Odpowiedzi

2010-03-22T18:50:07+01:00
4,25 : 100 = 0,0425
4 i 5/8 : 2 i 3/4 =37/8:11/4=37/8*4/11=37/22
3 i 1/8 * 5 i 3/4 =25/8*23/4=575/32=17,96875
16,9 - 4,08 =12,82

1. Obnizka o 1/10 z kwoty 180 zł ( Jaka jest obecna cena ?)
1/10 z 180=18zł
180-18=162zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:56:18+01:00
4,25 : 100 = 0,0425
4 i 5/8 : 2 i 3/4 =37/8:11/4=37/8 x 4/11=37/22
3 i 1/8 * 5 i 3/4 =25/8 x 23/4=575/32=17,97
16,9 - 4,08 =12,82

1. Obnizka o 1/10 z kwoty 180 zł ( Jaka jest obecna cena ?)
1/10 x 180 = 180/10 = 18
180 -18 = 162zł
Odp: obecnie cena wynosi 162 zł