Odpowiedzi

2009-10-28T16:08:17+01:00
30 : 200 * 100 % = 15 % -> zabawki uszkodzone

200-30= 170 -> zabawki nie uszkodzone

170: 200 * 100%= 85 % -> zabawki nie uszkodzone
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:08:18+01:00
200-100%
30-x%

30*100/200=3000/200=15%
100%-15%=85%
Odp. Zabawki nieuszkodzone stanowiły 85%.
12 4 12
2009-10-28T16:08:32+01:00
200-30= 170
170/200 × 100/1 %= 170/2 = 85%
3 3 3