Odpowiedzi

2010-03-22T18:52:52+01:00
Dziś pogoda jest na loda.
Trawa wszędzie już zielona.
Tylko słońce, i żar z nieba.
Czego więcej nam potrzeba??

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:11:45+01:00
Dziś ołów nieba głaz kamienny
Deszcz chłodny, zawierucha
Punury gwałtem sztorm jesienny
Po oknie łazi mucha


Z Maćka cwane jest kocisko
lubi kiedy miska blisko
i co chwilkę z niej podżerać
nie po dworze poniewierać
znosić mrozy,niewygody
nie dla kota takie chłody..

Na taką aurę tylko kominek
winka przygotuj też kilka skrzynek
wtedy niestraszne sztormy i deszcze
piękna to wizja,napiszę jeszcze
gdy na kolanach kot mruczący
a w tle kominek jest buzujący
co ci do szczęścia jeszcze potrzeba
pochmurnego nie ma już nieba



2010-03-22T19:43:23+01:00
Gdy deszczyk pada kap kap kap,
To myślisz sobie,że to zły świat,
Po parapetach,oknach i drzwiach,
Stukają krople,wciąż kap kap kap,
Lecz z parasolką możesz iść w dal,
Po kałużach skakając chlap chlap chlap,
Zobaczyć tęcze,kolorowy świat,
Jak wszystko żyje,
Kwiat,ptak,las,
Pomyśl logicznie,że to co jest,
Ma swoją wartość i tak już jest.

Napisałam o deszczu. Może być ? Mam nadzieję,że tak :)