Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:12:44+01:00
C) potas + siarczek baru -----> siarczek potasu + bar
d) tlenek wodoru + Magnez ----> tlenek magnezu + wodór
e) węgiel + tlenek żelaza-> żelazo + tlenek węgla
1 5 1
2009-10-28T16:13:00+01:00
C) potas + siarczek baru -----> siarczek potasu + bar
d) tlenek wodoru + magnez ----> tlenek magnezu + wodór
e) węgiel + tlenek żelaza -> żelazo + tlenek węgla
2009-10-28T16:13:55+01:00
Potas+siarczek baru=siarczek potasu+bar
t.wodoru+magnez=t.magnezu+woda
węgiel+t.żelaza=żelazo+t.węgla
1 5 1