Odpowiedzi

2010-03-22T18:52:26+01:00
Oczywiście, że nie.

Ponieważ:
-Komputery nie mają uczuć, nie porozmawiają z Tobą kiedy jej Ci cięzko.
-Nie pomogą Ci, nie zrobią Ci np.: obiadu :P
-Komputery psują wzrok oczywiście ;) a przyjaciele niee :)
-Komputery to są przedmioty.! Nie żyją!
-Komputer nigdy Ci nie pomoże, tylko prędzej otumani...
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:52:44+01:00
Uwazam , ze komputer nie moze zastąpic człowieka owszem w pracy tak pomaga ale w przyjazni , miłości nigdy. Na komputrze mozemy grac , rozmawiac prze rózne komunikatory ale nigdy nas nie zastąpi. Sami musimy zacząc prace aby nasz komputer nam co najwyzej pomógł nie zrobic za nas. Tylko przyjaciel nam pomoze w trudnej sytuacji a komputer nam nie pomoze. Uwazam ze ludzi sie nie da zastąpic są poprostu niezatąpieni.


Równo 5 zdań ;)

pozdrawiam - Lavanya ;)
14 3 14