Odpowiedzi

2010-03-22T18:52:50+01:00
Moim zdaniem raczej kazdy powinien wiedziec o zabytakach jezyka polskiego pozniewaz kazdy ma do tego prawo i kazdy polak musi znac historie swojego rodowitego jezyka.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T19:00:18+01:00
Uważam, że każdy Polak, ten wykształcony, lub też nie, powinien znać zabytki języka polskiego. Jest to podstawa naszej kultury, a my, jako przyszła inteligencja narodu takie rzeczy powinniśmy uważać za coś oczywistego. Miło też jest zabłysnąć przed znajomymi, czy zapoznać cudzoziemców opowiadając o takich szczególnych zabytkach.
6 2 6