Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:58:58+01:00
W przyszłości pragnę zostać weterynarzem . Powodów do tego jest wiele . Jednym z nich jest to , że bardzo kocham zwierzęta . Poza tym ogromnie lubię pomagać ludziom i zwierzętom . Wielką satysfakcję daje mi pomoc innym . Moi znajomi mówią mi , że pragną być aktorami , piosenkarzami czy modelami , w dwóch słowach ujmując chcą być kimś sławnym . Ja jednak jestem inna/y . W domu mam 4 psy , 1 kota i 2 chomiki . Bardzo je kocham . Wracając do tematu to nie lubię , gdy jakieś zwierzę cierpi . Łzy mi lecą z oczu , kiedy widzę , że ktoś się znęca nad tymi milutkimi stworzonkami . Dlatego właśnie zdecydowałam , że zostanę weterynarzem .
3 4 3
2010-03-22T19:25:35+01:00
W przyszłości chciałbym/chciałabym zostać psyhologiem.
Kiedyś bawiłem się w psyhologa.
Z czasem coraz bardziej interesowało mnie co ludzie myślą i odczuwają w pewnych sytuacjach.
Gdy przyjaciel był smutny zawsze starałem/starałam się mu pomóc pocieszając go.
Każdy wtedy mówił mi ,że powinienem wybrać właśnie ten zawód.
Długo nad tym myślałem/myślałam, ale nie chciałem/chciałam nim zostać.
Z roku na rok marzyłe/marzyłam być kimś innym.
Rozważałem/rozważałam różne zawody.
W końcu pierwsza myśl jest najlepsza.
Chcę pomagać ludziam,więc w przyszłości zastanę psyhologiem.
2 3 2