Odpowiedzi

2010-03-22T18:54:10+01:00
1. sejm i senat
2musi przejsc tkzw droge legislecyjna i musi byc podpisana przez prezydenta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:18:06+01:00
1. Sejm Senat Prezydent RP.
2.musi przejśc następująca droge :
projekt ustawy - marszałek sejmu-1 czytanie - odpowiednia komisja opracowuję-2czytanie i dyskusja - komisja sejmowa- 3 czytanie i głowowanie- głosowanie w senacie - podpis prezydenta RP
1 5 1