WIEŻA EIFFLA MA 300,5 M WYSOKOŚCI . DOM W KTÓRYM MIESZKA PAWEŁ , MA 6 , 8 M WYSOKOŚCI. WYOBRAŻ SOBIE , ŻE
OBOK WIEŻY EIFFLA USTAWIONA JEDEN NA DRUGIM 43 DOMY
TAKIE JAK DOM PAWŁA , A NA DACHU OSTATNIEGO STANĄŁ PAWEŁ . CZY PAWEŁ MÓGŁBY SPOJRZEĆ NA WIERZĘ EIFFLA Z
GÓRY ???




PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŻ POTRZEBNE NA JURO !!

3

Odpowiedzi

2010-03-22T18:56:49+01:00
Wieża - 300,5 m
dom - 6,8 m

wiec 43 domy bedą miały

43*6,8=292,4

300,5-292,4= 8,1

róznica w wysokości wynosiłaby 8,1 m wiec nie jest mozliwe zeby spojrzał wieżę z góry

26 4 26
2010-03-22T18:57:25+01:00
6,8*43=292,4 (wysokość 43 domów)

300,5 - 292,4 = 8,1 (odległość jakiej brakuje (od wieży do domow))
Zatem aby Paweł mógł spojrzeć na wieżę z góry musiałby mieć ponad 8,1 m a to jest niemożliwe. Więc Paweł nie mógłby spojrzeć na tą wieżę z góry.

Jeśli pomogłem to daj NAJ PROSZĘ :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:58:39+01:00
43*6,8=292,4m-wysokość 43 domów pawła
300,5-292,4=8,1


Odp:Paweł aby spojrzeć na więżę musiał by mieć więcej niż 8,1 m wysokości.
78 3 78