Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:58:18+01:00
1.telewizja niesie ze sobą wiele wiadomości. Można obejrzeć programy mówiące o ciekawostkach naukowych czy też po prostu zrelaksować kładąc się na kanapie pod ciepłym kocem i oglądając ciekawy film, który dostał mnóstwo Oscarów. Wystarczy wziąć gazetę z programem telewizyjnym ,a w niej zazwyczaj często można znaleźć interesującą nas pozycję.
2.Także wiadomości telewizyjne, z których można dowiedzieć się co ciekawego wydarzyło się w świecie.
3.uważa się też, że lepszym spędzeniem czasu jest wyjście na spacer czy jazda na rowerze. A przecież oglądanie telewizji wcale nie przeszkadza w tych zajęciach, poza tym kiedy przychodzi zima, nie da się wyjść na boisko i pograć w piłkę. Wtedy to właśnie telewizja pozwala nam przetrwać trudne chwile nudy.
6 3 6
2010-03-22T18:58:32+01:00
Według mnie słowa rozsadnie korzysta rozsadnie korzysta z telewizji mówią o tym aby nie tylko oglada filmow komediowych lub sensacji ale takze ogladac filmy przyrodnicze które mogą nas czegoś nauczy
4 3 4