Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:00:38+01:00
Pani wiosna jest szczupła ma wzrost 170.Ma bujną zieloną czuprynę splecioną w dwa warkocze.Ma zielone oczy.Usta ma małe.Nos ma zadarty.Jest ubrana w zieloną sukienkę z jedwabiu są na niej narysowane motylki i kwiaty.Ma kapelusz z truskawkami.Ma zielone okulary w kształcie kwiata.Na całej twarzy ma piegi.
22 2 22
2010-03-22T19:04:06+01:00
Pani wiosna ma szczupłą sylwetkę i jest średniego wzrostu. Na jej delikatne ramiona opadają złociste loki.Ma zielone oczy , które pasują do jej zieloniutkiej , przewiewnej sukienki. Piegi pokrywają niemal całą twarzyczke pani wiosny i przepiękne usta.
28 4 28