Odpowiedzi

2010-03-22T19:01:54+01:00
Kochani Państwo Młodzi!
Gdy w węzeł wiążecie się wieczny,
niech i ja dołączę głos mój serdeczny:
niech przyszłe wasze lata
Bóg ożywia tą miłością,
która życie w rozkosz splata
i w serc związku jest jednością!
Wśród tej nowej życia drogi
Niechaj dola świeci błoga!
Miłość ludzi, łaska Boga
niech otacza wasze progi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:03:15+01:00
Pragnę złożyc toast nowej pare młodej. niech każdy dzień który spędzą razem będzie jak scena z filmu romantycznego. małużeństwo jesy jak dożywocie i tylko od nich zalerzy czy w miłości, więzieniu albo w psychjatryku.
1 3 1