Odpowiedzi

2009-10-28T16:21:16+01:00
Za mojm oknem widnieje łąka pełna pachnących kwiatów takich jak :maki,bratki itp. za łąką znajduje się duży wiatrak który pięknie wygląda za oknem i pięknie prezętuje się z łąką po drugiej stonie strumyk a nad strumykiem mały most i ławeczka.Każemu mówe szkoda że nie widzi takich widoków poprostu piękne.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:58:54+01:00
Za moim oknem widzę piaszczystą plaże koło której widać szumiące, niebiesko - szare morze. Piasek rozgrzany w zależności jaka temperatura jest na dworze. Słońce najczęściej budzi mnie o poranku. Wpadające przez okno słoneczne promienie rozbudzają moje zaspane powieki. Szumiące fale nieraz bywają groźniejsze od potężnych tornad. Raz widziałam jak największy statek świata przepłynął koło mojego bloku. Wydał wtedy z siebie niewiarygodny dżwięk.
Podoba mi się mój widok z okna i nie zmieniłabym go na żaden inny.

Pozdrawiam i proszę o wybranie tego jako najlepszą odpowiedź z góry dzięki :D
10 4 10