Proszę o napisanie w miarę długiego dialogu pomiędzy kelnerem a gościem w restauracji + tłumaczenie do niego pod spodem. Jeżeli to możliwe, proszę również o różnorodność dań. Daję najlepsze rozwiązanie dla idealnego dialogu ; ) z góry dziękuję ; )

2

Odpowiedzi

2010-03-22T20:02:32+01:00
gast Guten tag
kelner -guten tag
ich mochte erstmal etwas zu trinken und die spaise karte-
-naturlich sofort .
was wurden sie mir empfehlen zu mittag??
-also heute haben wir leckere kraben in knoblauch sose mit frischen salat,oder steak mit kartoffeln und beilagen.
also fur mich bitte steak weil ich fleischesser bin und zu trinken hatte ich ein bier.
-es dauert zirka 5 minuten da der koch viel zu tun hat bitte etwas gedult und das trinken kommt sofort.


dzien dobry
dzien dobry
chciałbym na początek cos do picia i karte menu
-naturalnie natychmiast,
co zaoferowałby mi pan dzis do obiadu??
-a więc mamy smaczne kraby w sosie czosnkowym z swieżą sałatą lub stek z kartoflami i warzywami.

więc dla mnie sek gdyz jestem mięsożerny i do picia chciałbym jedno piwko
-to potrwa około 5 minut gdyż kucharz ma duzo do roboty,prosze o troszke cierpliwosci ,i piwko juz niose.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:07:45+01:00
K kelner
T ty

K-Guten Tag
T-Guten Tag, die Speisekarte, bitte. Ich würde gerne was bestellen.
K-Ich würde Ihnen das Tagesmenü empfehlen.
T-Was ist das Tagesmenü für heute, bitte?
K-Spargelsuppe, Cordon-Bleu und Creme Briulle mit Kartoffelpüree und Salat.
T-Ja, das hört sich gut an. Ich nehme es. Und zum trinken hätte ich gerne Orangensaft.
K-Mit dem größtem Vergnügen. Kommt sofort!

(przerwa na dostawe)

K-So, hier ist Ihre Bestellung. Guten Appetit !
T-Dankeschön, das sieht ja sehr lecker aus!

(przerwa na kasumcje)

T-Herr Ober, ich möchte bezahlen!
K-Hat es Ihnen denn geschmeckt?
T-Ja, es war wunderbar! Ich werde dieses Restaurant auf jeden Fall weiterempfehlen! #
K-Das freut uns sehr. Ihre Rechnung, 55,84 Euro.
T-Bitte, das sind 60 Euro. Den Rest können Sie behalten.
K-Vielen Dank. Ich wünsche Ihnen noch einen schönen uns angenehmen Tag!
T-Danke, gleichfalls. Auf Wiedersehen !


K-Dzien dobry.
T-Dzien dobry. Poprosze jadlospis. Chcialbym cos zamowic.
K-Proponuje panu danie dnia.
T-A co dzisiaj jest daniem dnia ?
K- Zupa sparagowa, cordon-bleu i créme briulle. Puree ziemniaczane i salatka.
T-Tak,to bedzie smaczne. Biore to ! I to pica poprosze sok pomaranczowy !
K- Z najwieksza przyjemnoscia. Juz niose !

( przerwa na dostawe )

K-A wiec, tu jest pana zamowienie. Smacznego !
T-Dziekuje, to wyglada bardzo smacznie !

( przerwa na kasumcje )

T- Kelner, chce placic !
K-Smakowalo panu ?
T-Tak, bylo wspaniale ! Bede ta restauracje dalej polecal !
K-To nas bardzo cieszy ! Pana rachunek, 55,84 Euro.
T-Prosze, to jest 60 Euro, reszte moze pan zatrzymac
1 5 1