Odpowiedzi

2010-03-22T19:04:41+01:00
A) 2,5x=5
x=2
b)0,2x=2
x=10
c)⅙x=1
x=6
e)7-x=6,5
-x=-0,5
x=0,5
f)11x=0
x=0
h)-x=-3
x=3
l)¾-x=0
-x=-¾
x=¾
2 3 2
2010-03-22T19:04:42+01:00
A) 2,5x=5
x=2,5
b)0,2x=2 tego nie wiem
c)⅙x=1/:1/6
x=
e)7-x=6,5
-x=6,5-7
x=0,5
f)11x=0
x=-11
h)-x=-3
x=3
l)¾-x=0
-x=-¾
x=¾
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:07:48+01:00
A) x= 2
b) x=10
c) x= 6
e) x=0,5
f) x=0
h) x=3
l) x=0
1 1 1