Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:06:16+01:00
Najbardziej chciałabym należeć do scholi czyli chórku kościelnego ponieważ lubię śpiewać. Schola jeździ na różne koncerty i imprezy i tym sposobem można poznać nowe osoby. ;)
2010-03-22T19:13:38+01:00
Chciałbym należeć do wspólnoty takiej jak : diakonia liturgiczna. Jest wiele rodzajów diakonii, są muzyczne, liturgiczne czy diakonia ewangelizacji. Jednak mi najbardziej odpowiada liturgiczna. Jej zadaniem jest nauka ludzi, oraz przygotowywanie ich do Eucharystii. Pokazuje jak przeżywać spotkanie z Bogiem. Wśród podstawowych czynności liturgicznych wyróżnia się: składanie ofiar, modlitwę i oczyszczenia.
2010-03-22T19:32:41+01:00
Do oazy poniewaz jest na nich bardzo ciekwie poznaje sie Boga w fajny nie nudny sposob itp