Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:07:52+01:00
Zaproszenie :

Serdecznie zapraszam Panią dyrektor .. (tu wpisz np. adres swojej szkoły)
Na apel z okazji święta 3 maja,
który odbędzie się 23.04.10r
w auli szkoły (tu też ją wpisz)
o godzinie 11.00

W imieniu uczniów klasy VI ..... (imię)




  • nino
  • Początkujący
2010-03-22T19:08:00+01:00
Serdecznie zapraszam na pokaz prac plastycznych wykonanych przez uczniow naszej szkoly, ktory odbedzie sie w pierwszy dzien wiosny (21.03) w auli szkolnej o godzinie 18.00 wszystkich zainteresowanych gorąco do nas zapraszamy !


2010-03-22T19:08:23+01:00
Zaproszenie

serdecznie zapraszam janine Kowalską na moje 22 urodziny, które odbędą sie 23.06.2010r w miejscowośći Zbuczyn.
Z poważaniem
Anna Bąk