Odpowiedzi

2010-03-22T20:29:16+01:00
Babcia Krystyna
ulubiony kolor-czerwony
kolor oczu-brązowe
ulubione zajęcia- szydełkowanie,robienie na drutach
jest ona średniego wzrostu.dziecinstwo spędziła w kluczborku miała około 5 osób w rodzenstwie obecnie mieszka w ....................
jest sympatyczna,miła i uśmiechnieta.
bardzo ją lubię


wystarczy?
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:51:30+01:00
Moja babcia ma siwe włosy. Nazywa się (imie babci). Jest dość wysoka.Ma druciane okulary. Ma 78 lat. Jest miłą i pogodną babcią. Bardzo lubi dzieci. Mimo to że nie jest już za młoda ma wspaniałą pamięć. Ma wielu przyjaciół. Uwielbia rozwiązywać krzyżówki. Bardzo lubię przebywać z moją babcią.
7 4 7