Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:19:41+01:00
Pewnego dnia , dwoje mlodych ludzi zakochalo sie w sobie. Niestety, ich milosc byla zakazana. Ich rodzice uwazali ze sa jeszcze za mlodzi na zwiazki. Para czesto sie wymykala ,do czasu gdy jeden z rodzicow nie nakryl ich na spacerze. Sila zawlokl dziewczyne do domu i zamknal drzwi a okno zabil kratami. Dziewczyna plakala po nocach, chlopak czesto przesiadywal pod jej oknem ale z powodu krat nie mieli sie jak porozumiewac a pozatym bali sie ze ich ktos uslyszy. Po paru dniach rodzice dziewczyny wyjechali by zalatwic swoje sprawy zwiazane z majatkiem.Wiedzieli ze para znowu bedzie probowala jakiegos postepu wiec zamkneli dom i wypuscili psa. Razem z chlopakiem wymyslili pewien podstep. Dali psu kielbase a Poniewaz pod jej oknem stala studnia, na murze domu znajdowalo sie pokretlo a w studni taki duzy koszyk ktory mozna wciagnac. Wymyslili ze chlopak wejdzie do tego koszyka a dziewczyna go wciagnie.Po wielu minutach w wielkim trudzie, byli szczesliwi bo byli razem.


:)
1 5 1
2010-03-22T19:21:11+01:00
Pewnego dnia gdy rycerz Antoni przechadzal sie po poludniowym obiadzie zobaczyl jak złoczyńcy atakują jedna z dam dworu.
jednak nie mial broni zeby jej pomoc, wiec poszedl po konar z drzewa.
zaczail sie z tylu i uderzyl jednego z nich w tyl glowy.
lecz ich bylo2.
dama z piskiem uciekla a drugi ze zloczyncow zaczal go gonic
przestraszony zaczal biec przed siebie.
zobaczyl ze jedna z kobiet podlewakwiaty z dalekw poprosil ja o pomoc i postanowila mu zrzucic koszuczek.
Antonii szybko wskoczyl do niego a ze to dama byla dosc silna to go wciagnela.
okazalo sie ze to byla siostra tej co antonii ja uratowal.
pozniej sie ozenili i zyli dluygo i szczesliwie.
haha :)