Odpowiedzi

2010-03-22T19:05:47+01:00
X- pani i pan
2x+6=80
2x=74
x=37
2010-03-22T19:06:08+01:00
X-wiek państwa Kowalskich
x+6=80
x=80-6
x=74


Odp:Państwo Kowalscy maja po 74 lata
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:07:34+01:00
X- tyle lat ma pan kowalski
x-tyle lat ma pani kowalska

x+6 -tye lat bd miec pan Kowalski za 6 lat
x+6- tyle lat bd miec Pani kowalska za 6 lat

x+6+x+6=80
2x+12=80 /-12
2x=68 /:2
x=34
Osp. każde z nich ma teraz po 34 lata.
2 5 2