Liczba piłeczek w pudle należy do przedziału (65;105). Jeśli z pudła wybieramy za każdym razem po 10 piłeczek,to w pudle zostanie 5 piłeczek, a jeśli wybieramy po 7 piłeczek,to w pudle zostaną 4 piłeczki. Ile piłeczek było w pudle?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:26:26+01:00
10*9+5=95
7*13+4=95
Odp: Było 95 piłeczek
1 1 1
2009-10-28T16:36:51+01:00
10 * 9 + 5 = 95
7 * 13 + 4 = 95

Było 95 piłeczek
1 1 1