Odpowiedzi

2009-10-28T16:21:37+01:00
Np. jest skala 1:50 000 a odleglosc namapie to 3 cm. to mnozysz 50 000 przez 3 i wynik podajesz w km .
;)
32 3 32
2009-10-28T16:23:07+01:00
Liczba skali:długość na mapie=..... i póżniej centymetry zamienić na kilometry
29 2 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:45:27+01:00
Powiedzmy, że masz mapę w skali :
1 : 500 000
Znaczy to, że 1 cm na mapie odpowiada 50 000 cm w terenie. Teraz przejdziemy do zamiany.
1 cm na mapie = 500 000 cm w terenie.
1 cm na mapie = 500 m w terenie.
1 cm na mapie = 5 km w terenie.
Proste, prawda :) ?
54 4 54