Odpowiedzi

2010-03-22T19:11:02+01:00
Wydarzenie które mnie przestraszyło to kiedy , byłem sam w domu i o 22:00 zadzwonił telefon i ktoś powiedział
- przykro mi ale jutro coś złego się stanie
Cały dzień myślałem nad tym.
Wstałem o 7:00
idę do szkoły dzwoni telefon z taką samą rozmową jak o godzinie . 22:00
Po 10 min kolega z koleżanka wpadli pod samochód
Bardzo sie wystraszyłem pobiegłem do nich a Oni się śmieli i mówili ale ci wystraszyliśmy!



(wymyśliłem)
2010-03-22T19:11:27+01:00
Może być to, że jakaś koleżanka pewnego razu wyskoczyła zza krzaka i to cię bardzo wystraszyło... Tylko napisz to ładniej ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:17:04+01:00
Było lato wiec ja wraz ze znajomymi umuwiłam sie na wieczorny spacer po okolicy. Rozmawialiśmy na temat zabaw w dzieciństwie. Było naprawde miła. Czas jednak szybko mija słońce już zaszło wiec postanowiliśmy zakończyć na dzisiaj nasz spacer. Zaczeliśmy sie rozchodzić. racałam ciemną alejka do domu rozbawiona wspomnianymi historyjkami. Usłuszałam niedaleko siebie dziwne odgłósy... Zaniepokoiłam sie .
Nagle poczółam na ramieniu ucisk. Okropnie sie przestraszyłam aż krzyknełam i podskczyłam. Szybko sie odwruciłam i wtedy okazało sie że to mój brat/siostra chciał sobie zażartować i był wyraźnie rozbawiony moją reakcją choć mi nie było do śmiechu.