Odpowiedzi

2010-03-22T19:14:23+01:00
A) 6 1/2 * 4/13 - 8/15 : 2 = 3* 4/13-8/15:2 =3*3,25 - 1,875 :2 = 9,75 - 0,9375 = 8,8125
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:18:29+01:00
Zad. 1 Oblicz: a) 6 1/2 * 4/13 - 8/15 : 2 = ...
13/2 x 4/13 - 8/15 x 15/30 = 2 - 4/15 = 15/15 - 4/15 = 11/15

b) 7 1/7 : 1 11 /14 - 1 2/5 * 15/28=...
50/7 : 25/14 - 7/5 x 15/28 = 50/7 x 14/25 - 7/5 x 15/28 = 4 - 3/4 = 3 i 1/4
14 4 14