Odpowiedzi

2010-03-22T19:15:12+01:00
To laboratorium jest bardzo ciekawe.Tyle tu nowoczesnych próbówek i ludzi.potrzeba dużej dokładności aby tu pracować.ciekawe jakie trzeba mieć studia.to miejsce mnie inspiruje.Pragnę być naukowcem!!!
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:18:53+01:00
, ` Dziś z grupą moich kolegów z roku wybraliśmy się do laboratorium.
Już na samym wejściu serdecznie przywitała nas Pani Dyrektor Ewa Black i z uśmiechem na twarzy oprowadzała nas po nim. Gdy weszliśmy jedna z klas przeprowadzała właśnie doświadczenia. Z wielką uwagą śledziliśmy każdy ruch uczniów. Gdy lekcja się skończyła na spokojnie mogliśmy obejrzeć nowoczesny sprzęt. Było ta bardzo ciekawe doświadczenie, z którego wynieśliśmy kilka nowych informacji.
Gdy skończyliśmy Pani Dyrektor pożegnała nas z równie pięknym uśmiechem co wcześniej.. ;) ;p

. ` Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam.. :D
23 3 23