Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:14:49+01:00
U mrówek i pszczuł jest królowa i to ona znosi jaja a reszta mrowiska pilnyje p przenosi jaja do osobnych komórek w ziemi
2010-03-22T19:15:00+01:00
Szukaj na wikipedi lub na google , napewno coś ciekawego i przydatnego tam znajdziesz pzdr. ! ;) a i wpisz w szukaj pszczoly powinno ci się tam wyświetlić w jaki sposób . <3
2010-03-22T19:15:06+01:00
Owady składają jaja.
są jajorodne.