Witam wszystkich. Mam spory problem, ponieważ dzisiaj na treningu siatkówki, gdy trener rozdzielał nas na te lepsze i gorsze, żebyśmy sobie pograły. I ja będąc w tej lepszej drużynie odebrałam raz dość mocną zagrywkę na palce, gdyż trener kazał grać placami. To wtedy, gdy odebrałam tą zagrywkę na palce, to kciuk mi się wykrzywił i po chwili zaczął mnie boleć. Powiedziałam o tym trenerowi, to on mi go rozciągał, tak jakby prostował, ale to za bardzo nic nie dało, ponieważ palec mnie bolał i puchnął. Kiedy doszło do końca setu, to trener mnie z kimś wymienił ze względu na to co mi się stało.

Moje pytanie do was to takie, żebyście mi powiedzieli, jeśli możecie co mogę zrobić, aby z palca opuchlizna zaczęła z chodzić i abym mogła nim po woli zginać co raz bardziej.

3

Odpowiedzi

2010-03-22T19:19:44+01:00
Miałam kiedyś podobnie. Opuchlizna sama zejdzie. Trzeba tylko to smarować różnymi maściami. Przez pewien czas będzie boleć, ale przejdzie. ;)
2010-03-22T19:20:00+01:00
Przede wszystkim udaj się do lekarza pierwszej pomocy, ewentualnie użyj okładu z lodu i sody. Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:20:18+01:00
Najlepiej skonsultować się z lekarzem, gdyż palce mogą być wybite. To, że puchną, to nie jest dobry znak!