Twórca religii - Chrześcijaństwo:................................
Islam.......................................
Określanie BOga- CH..........................................
IS..............................................
Nazwa świątyni-CH.......................................
IS................................................
Święte miejsca-CH.........................................
IS....................................................
Symbole religijne-CH.................................................
IS..........................................


Z góry dzieki;pProsiłabym jak najszybciej

3

Odpowiedzi

2010-03-22T19:27:47+01:00
Twórca religii - Chrześcijaństwo: św. Paweł
Islam Mahomet
Określanie BOga- CH Bóg
IS Allah
Nazwa świątyni-CH Kościół
IS meczet
Święte miejsca-CH Watykan
IS Mekka
Symbole religijne-CH krzyż, gołębica, baranek,
IS szahada napisana czarnymi literami na białym tle lub białymi literami na czarnym tle, półksiężyc
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:29:01+01:00
Twórca religii - Chrześcijaństwo:Jezus
Islam: Mahomet
Określanie BOga- CH Bóg
IS: Allach
Nazwa świątyni-CH Kościół
IS Meczet
Święte miejsca-CH Jerozolima
IS Mekka
Symbole religijne-CH Krzyż
IS półksiężyc
18 4 18
2010-03-22T19:29:20+01:00
1. Ch-Jezus Chrystus
Islam-Mahomet
2.Ch-Chrystus
Is-Allah
3.Ch-Kościół
Is-meczet
4.Ch-Betlejem
Is-Mekka
5.Ch-krzyż
Is-półksiężyc
9 3 9