Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:25:54+01:00
1 - Biblia ukazuje nam prawdy moralne i etyczne
2 - Pismo Święte zawiera w sbobie wiele przypowieści i związków frazeologicznych i zwłaszcza te drugie pomagają nam w oryginalności naszego języka
3 - Znajomosc Pisma Świętego to powinnosc każdego katolika.


Good luck :)
1 5 1
2010-03-22T19:26:49+01:00
1. Mówi o stworzeniu świata.
2. Każdy katolik powinien ją znać by wiedzieć w co wierzy i dlaczego.
3. wyjaśnia wiele niejasnych spraw.
1 5 1
2010-03-22T19:27:11+01:00
-pogłębianie swojej wiary
-większa możliwość w zakresie wypowiadania się na tematy związane z treściami religijnymi
-poszerzanie wiedzy
-dzięki Biblii uczymy się jak żyć i jak traktować innych ludzi

Proszę o naj ;)
1 5 1