Odpowiedzi

2010-03-22T19:29:18+01:00
W życiu zakonnym ludzie modlą się codziennie i zazwyczaj mieszkają w klasztorach , zajmują sie też sierotami. W Pollsce nie mogą zawierać związku małżeńskiego.
W życiu świeckim można żyć w małżeństwie. Chodzi sie do kościoła itp...
13 2 13
2010-03-22T19:29:23+01:00
Zycie zakonne polega na modlitwie pomocy innym ludziom,niemogą oni mieć własnej rodziny nie pracują dla pieniędzy tylko pomagają (służą panu Bogu)
Życie świeckie polega na założeniu rodziny uczymaniu jej,a więc praca za pieniądze.
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:30:47+01:00
Życie Zakonne to życie bardziej duchowne,związane z religią,wiarą i obyczajami.Natomiast świeckie idzie w kierunku NAUKI,wykształcenia.Mamy duchowieństwo i ludzi oświeconych,czyli wykształconych.To są dwie odrębne grupy.Jedni dążą(duch.)do wzmocnienia wiary,a ci drudzy(oświec.)do poszerzania wiedzy.

NAJ?:*
24 3 24