Odpowiedzi

2010-03-22T19:29:52+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańcow na koncert znanego wirtuaza....,
ktory odbedzie sie np.15.04.2010 o godz 15.Koncert bedzie mial miejsce w.....
Organizatorzy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:32:19+01:00
Zaproszenie
Zapraszam wszystkich mieszkańców Gdańska na niezwykły koncert [ kogoś am ]. Impreza rozpocznie się dnia 20 czerwca 2010 o godz 20,00. Bilety do kupienia w centum handlowym Bałtyk.
Organizatorzy