Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:32:15+01:00
(x+2):9+(x-1):3 = 1 |*9
x+2+3(x-1) = 9
x+2+3x-3 = 9
4x-1 = 9
4x = 9+1
4x = 10 |:4
x = 2,5
2010-03-22T19:35:32+01:00
X + 2 x - 1
------ + ----- = 1
9 3
x+2/9+3x-3/9=1/9
x+2+3x-3=1/9
4x=1/9-2+3
4x=10/9 /(4)
x=5/18
2010-03-22T19:38:19+01:00
X + 2 x - 1
------ + ------ = 1
9 3

x + 2 2x - 2
------ + ------- = 1
9 9

3x
--- = 1
9

x
--- = 1 / *3
3

x = 3

Myślę, że się nie pomyliłam ;)
Pozdrawiam ;)