Odpowiedzi

2010-03-22T19:34:33+01:00
2010-03-22T19:34:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:36:34+01:00
Uważam, że to Amsterdam.

Pewnie masz takie zadanie:

1................... najwiekszy port przeładunku na świecie.

2................ siedziba NATO i uni europejskiej, stolica panstwa..

3........ nazwa państwa pokrywa sie z nazwa miasta ..

4............... konstytucyjna stolica panstwa corocznie odbywa sie tu ~ giełda płodów rolnych.


5............... najwieszy port morski belgii słynie z handlu diametami .

6............. w tym holednerskim miescie podpisano w 1993r traktat o powstanie uni europejskiej

7............... znajduje sie tutaj miedzy narodowy trubunał sprawiedliwosci i siedziba rządu

Odpowiedzi to:

1. Chyba Rotterdam...
2. Bruksela, Belgia
3. No stolica Luksemburgu to Luksemburg
4. Amsterdam
5. Antwerpia
6. Maastricht
7. Haga