Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:35:20+01:00
A jak wiosna liście splata, puszczaj zimę, czekaj lata.
Dopóki marzec przed tobą, nie chwal ani też nie gań zimy.

Gdy przyjdzie wiosna hoża, pójdzie zima do morza.
I wiosna by tak nie smakowała, gdyby przedtem zimy nie było.
Jaskółka i pszczółka lata, znakiem to wiosny dla świata.
Kto ma w maju gorączkę, resztę roku żyje zdrów i wesół.
Na wiosnę dzień karmi rok.
Skowronka pieśń to o wiośnie wieść.
Wczesne kaczki z żurawiami znakiem wiosny i z ciepłami.
Wiosna piękna kwiatkami, a jesień snopkami.
W koniu wiosna, w pannie ślub wady odkrywa.
7 2 7
2010-03-22T19:35:27+01:00
W marcu jak w garncu
marzec co z deszczem chadza, mokry czerwiec sprowadza
kiedy w marcu plucha, to w maju posucha
na św. Grzegorza idą śniegi do morza
jaskółka i pszczółka lata znakiem to wiosny dla świata
5 4 5
2010-03-22T19:36:29+01:00
-Jaskółka i pszczółka lata, znakiem to wiosny dla świata.
-Gdy dzika gęś w marcu przybywa, ciepła wiosna bywa.
-Wczesne kaczki z żurawiami znaki wiosny i z ciepłami.
-Kiedy żurawie wysoko latają, prędkiej się wiosny ludzie spodziewają.
5 5 5